Tiden går rysligt fort

Oj.. Så klickar man in på sin blogg och ser att sist man skrev så var jag gravid i vecka 34! Och här ligger jag i sängen nergosad med den vackraste och underbaraste bebisen jag någonsin skådat. Hur är det möjligt? Det känns som att jag, som förälder, har mindre tid nu - och att tiden går fortare nu - än innan jag fick barn. Nu går allt väldigt snabbt, och det ser man när Laura tar sina framsteg och växer upp. Om några dagar blir min älskade prinsessa 4 månader, och det känns underbart men förfärligt som sagt, för jag vill helst av allting att tiden ska stanna.
En liten tidslinje på det senaste året.. Från en liten räka till en helt egen människa.

Första ultraljudet [VUL] - Här hade du inte ens några ben!


Bild från UL, Här fick vi reda på att vi väntade en liten flicka. En magisk dag.

 
... Och så kom du. <3
 
 
 
Du växte på..
Och sov, sov sov..
 
Och blev en stor, sprallig, gullig, charmig, snäll och underbar liten ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0