Can't sleep


    
Har precis tagit en dusch, vilket kan bidra till att jag inte känner mig så trött. Lillan bökar på för fullt där inne med sitt kvällspass i magen, och jag har precis smort in magen och sitter här framför datorn med en skål bigarråer och svenska jordgubbar. Fy så gott. Och jag är tvungen att skriva bigarråer för att inte bli rättad av er, men i själva verket kallar jag dom för körsbär. Det har jag alltid gjort, så lite sent att ändra det eller vadå?! Här har man gått runt och sagt fel i alla dessa år haha ;-)
 
Hitills har inga bristningar dykt upp, och jag hoppas att dom håller sig borta, men kommer de så kommer det. Huden tänjs ut när magen växer och då stramar det och kliar! Så istället för att sitta och klia mig så smörjer jag in mig själv med Cocoa Body Butter. Luktar himmelskt gott också! Om det motverar bristningar? Det vet jag inte! Men det lindrar kliandet tycker jag.  Rekommenderar den! Finns på ÖoB (billigare variant) eller The Body Shop (lyxigare variant) 
 
Det var allt från mig ikväll. Vi ses imorgon. God natt!
 

Kommentarer
Postat av: marina

Så gott! :)

2013-06-12 @ 13:49:20
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej! Jag är 18, snart 19, och är gravid. Såg att vi har BF ganska nära. Jag har 25e augusti!

Kul att läsa en annan ung mammas blogg :)
Vart i Sverige bor du? :)

Svar: Hej vad kul :-) Har du också blogg? Jag bor i Stockholm, du? :-)
Zayco

2013-06-12 @ 21:29:35
Postat av: Rebecca

Ingen jag skriver på tyvärr, men funderar på att börja :)
Jag bor också i Stockholm :)

Svar: Jaha okej, jo det är ju alltid fint att kunna se tillbaka vad man skrivit om graviditeten och så =)
Det skulle vara roligt att följas åt!
Zayco

2013-06-12 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0