Cool & gravid

 
 
Kom nyss hem, och ska snart bege mig ut. Vi drog till centrum och shoppade lite, sen fick jag skjuts till station och åkte mot stan. Kom precis hem, sitter här och är nyttig (NOT) Dricker festis och äter ballerinakakor och lösgodis. Herregud, hur ska detta sluta då? Dagens outfitta är som ni ser, gravidleggins med en vit tröja och skinnjacka. Visst ser jag ut som en cool mama? Det tyckte jag i alla fall. Håret hade jag fritt med solbrillor på skallen, och så lite mascara och rouge! Extra fin kände jag mig idag. Hormonutslagen (FINNARNA) har äntligen försvunnit så jag börjar känna mig mer som en människa.
 
Ska ut nu med min älskling, och sen ska vi göra middag.. Ikväll blir det korv stroganoff med ris! 
 

Kommentarer
Postat av: nanniawa.blogg.se

Hoppas att din bebis ger dig lycka! och grattis :)

2013-06-17 @ 13:36:02
URL: http://nanniawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0