Förlossningsväskan ♥

Jag har den perfekta stora väskan jag ska använda för att packa ner BB-väskan. Och här är listan jag knåpat ihop:
 

Det nödvändigaste av allt är såklart mobilen/kamera, pengar, ID-kort och laddare till mobil samt hörlurar så jag kan lyssna på lite musik inne på BB dom dygnen jag vistas där. Sen har vi köpt en tunn stickad overall i rosa som ska packas med, ifall det blir en kall dag vi ska åka hem från BB, ett par plagg i 50 och i 56 (man vet ju aldrig hur stor bebis är) En mjuk babyfilt och en tunn mössa. Babyskyddet är monterat såklart. Kläder till mig, godis, necessär. Det är allt!

Jag vill inte packa ner för mycket saker, för det finns faktiskt kläder på BB till bebis (men jag tar med plagg så hon åker hem i det som vi vill) och sen så bor vi nära sjukhuset så glömmer man något är det bara att åka och hämta. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0