Min nystartade blogg samt tankar inför nästa milstolpe

Har öppnat bloggen igen, detta blir nog sista försöket men jag hade faktiskt väntat med att starta bloggen tills jag packat upp min stationära dator. Varit på flera rundor till IKEA och har köpt nytt skrivbord, skön kontorsstol och andra grejor till hemmet. Så nu är datorn uppriggad och jag kan sätta igång med bloggandet!
 
Tanken är ju att jag ska skriva allting jag känner.. Och tänker. För jag tänker och känner väldigt mycket just nu. Höggravid och allt. Kan man säga höggravid? Jo det kan man väl! Jag vaggar mig in på vecka 30 på torsdag. Det känns stort. En milstolpe. Då är det inte långt kvar alls.. Hur ser hon ut? Liknar hon mig? Eller liknar hon pappa? Kommer hon vara en liten tanig bebis eller en mullig? Kommer hon älska mig? Jo då, men det känns ballt och läskigt. Hur kommer hennes personlighet utvecklas egentligen? Det känns konstigt, att magen snart försvinner. Snart växer hon inte inom mig, hennes sparkar och rörelser.. Trots att mina fötter är ömma och svullna som ankfötter, mitt illamående ända upp till vecka 18, sura uppstötningar, kräkningar, ont i ryggen, sparkar mot revbenen och andra graviditetskämpor så kommer jag faktiskt att sakna detta. Jag älskar att vara gravid ändå!
 
 
Den senaste magbilden  
 

Kommentarer
Postat av: Angelika - Mamma till William och en i magen

Vilken fin mage :)

Svar: Nämen tack :-)
Zayco

2013-06-12 @ 20:17:28
URL: http://mammaangelika.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0