Träffat mina babes!

Så. Det var ett tag sen!
 
Tidsoptimist som jag är gick jag upp i sista sekund, brände mina rostade mackor till frukost och sprang (eller vaggade?) till busshållsplatsen för att åka in till stan och möta upp Natta och Cissi. Vi drog till Cafe 60 och fikade och pratade, härligt att träffa dem igen för det var ett tag sedan! Deras cheesecake såg underbart god ut, men jag var hungrig pga bränd frukost så jag tog en ceasarsallad istället för fika. 
 
Efter några timmar åkte jag hem och har fixat i ordning hemmet, jag och sambon har ju tagit flera turer till IKEA och köpt en fin hallspegel som vi monterat upp idag samt byrålåda och andra grejor. Så jag gick hem och fixade det, (kan lägga upp bild sen på resultatet men min walk in closet ser förjävlig ut, måste städas!) och sen vankades det middag, spagetthi a la pesto. Skitgott! Mitt egna recept ;-) med stekt kyckling. Gött. Och en iskall coca cola.
 
Haha, gaffeln i högsta hugg. Kunde inte låta bli att äta innan jag tog bild :$
 
 
Och så har man myst med kattungarna, detta är Smiley (Smiley Cyrus), den heter så för att den alltid har ett stoort leende! Här är hen alldeles nyvaken (ja, jag har inte orkat kolla mellan benen på den ännu haha) ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0